18 oct. 2010

Zilele Filmului Polonez la Bucureşti- ediţia 2010



Institutul Polonez a organizat anul trecut la Bucureşti Zilele Filmului Polonez între 22 şi 28 octombrie. Anul acesta însă, oamenii s-au decis destul de târziu şi au destul de puţine informaţii consistente.

Însă vă pot spune sigur că evenimentul se va desfăşura zilnic în perioada 17-21 noiembrie, ca şi anul trecut (vedeţi AICI mai multe informaţii), în ograda bunului prieten al polonezilor, Cinematograful Eforie :)

Filmele vor rula începând cu ora 19:00 şi vor fi, aşa cum ne-au obişnuit deja organizatorii, dintre cele mai noi (2008- 2010).

Din păcate nu am nici eu, nici IP mai multe informaţii, însă am primit o promisiune că în curând se va afişa pe site-ul lor oficial, www.culturapoloneza.ro, programul complet al Zilelor Filmului Polonez.

Ochii în patru aşadar, e un eveniment alunecos, dar şi când îl prindem... :D



Update: tocmai ce am zărit pe blogul Institutului Polonez şi programul filmelor. Intraţi şi vă informaţi :) : http://www.getyourip.ro/28/10/2010/zilele-filmului-polonez-in-romania-si-in-republica-moldova.html

4 comentarii:

  1. Te-am incadrat in review :)
    Succes
    http://satirikon.ro/2010/10/23/titlurile-zilei-22-octombrie-2010/

    RăspundețiȘtergere
  2. E un eveniment care merita promovat, intr-adevar, iti multumesc pentru gest :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am vazut niciodata un film polonez, insa acum sunt curioasa

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am vazut niciodata un film polonez, insa acum sunt curioasa.

    RăspundețiȘtergere